Avatar billede duddimai Nybegynder
27. oktober 2008 - 18:42 Der er 8 kommentarer

Design gruppe på facebook

Hejsa alle designere.

Jeg håber altså godt man må skrive en lille notits her. Det er ikke en reklame, da det ikke er noget jeg tjener på. Jeg kunne bare godt tænke mig et forum hvor der er flere med samme interesse som jeg.

Det er bare en opfordring til alle der elsker webdesign at gå på facebook og tilmelde jer gruppen "Webdesign World"

Jeg har lige oprettet gruppen, så den er selvfølgelig ikke så aktiv lige nu, men det bliver den hvis I tilmedler jer. Hvis I tilmelder jer, skal i gidde være aktive i debatten.

mvh
Duddimai.
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. oktober 2008 - 23:52 #1
Du kunne måske smide et link til gruppen...
Avatar billede duddimai Nybegynder
01. november 2008 - 08:32 #2
Avatar billede computerlab Nybegynder
01. november 2008 - 10:12 #3
OK, så er jeg med.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede mamasushi Nybegynder
06. november 2008 - 20:53 #4
Jeg er også med :)
Avatar billede duddimai Nybegynder
07. november 2008 - 10:22 #5
Kanon :) og invitér endelig folk til gruppen hvis i kender andre med web design i blodet.
Avatar billede computertuns Nybegynder
19. januar 2009 - 21:06 #6
har lige tilmeldt mig:D
Avatar billede computerlab Nybegynder
19. januar 2009 - 21:31 #7
Skriver du så ikke lige et par ord om dig selv inde på gruppen?
Avatar billede computerlab Nybegynder
12. april 2009 - 20:17 #8
Jeg har lavet en gruppe til dem som får brug for IT-support etc.:
http://www.facebook.com/pages/Kobenhavn-Denmark/ComputerLab-Data-Design/71870292397

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab