Avatar billede mwhas Praktikant
27. oktober 2008 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktier der giver aktionær gaver

Hejsa allesammen

Jeg har lidt pension hos ATP, som jeg har brugt til at købe lidt Brøndby Aktier og så får jeg nogle billetter / tilbud, fordi jeg er med i deres aktionærklub.

Kender nogen andre aktier firmaer, hvor man også får gaver eller gode tilbud?

Mvh
Mwhas
Avatar billede hoeks Nybegynder
27. oktober 2008 - 18:45 #1
FCK...
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:31 #2
Et læs tivoliaktier giver sæsonkort. Det har dog tidligere ikke kunnet svare sig da aktien var ret dyr.
En 200 SAS-aktier giver adgang til specielle tilbud på billeter.
Og så generelt kan man komme til aktionærmøder hvor der vel er sandwich og en øl/vand.
Nå ja og ikke at forglemme rentefordele i banker hvis du har aktier der - nå nej det er vist lige blevet forbudt.
Avatar billede anders_cp Nybegynder
16. november 2008 - 13:26 #3
Er man kunde hos Sydbank, er der ingen kurtage ved køb (men kun ved køb) af Sydbank-aktier og der kan oprettes en Aktionærkonto:
http://www.sydbank.dk/privat/produkter/opsparing/aktionaerkonto
Avatar billede mwhas Praktikant
13. april 2012 - 07:54 #4
læg nogle svar