Avatar billede muammer Nybegynder
27. oktober 2008 - 01:21 Der er 10 kommentarer

hvordan overvågninger man sin lille brors copumter ?

hej jeg er en nervøs storer bror der gerne ville overvåge min lille brors computer

jeg har selv en mac os. og jeg søger et program som holder øje med alt hvad han laver på internettet. og de koder han taster ind. men vi deler den samme ip adresse gennem en router,
så de burde være muligt uden besvær.
min lille brors computer er en windows home edition.

tak på forhånd
mvh.muammer
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2008 - 03:13 #1
Man lader være !!
Avatar billede vejmand Juniormester
27. oktober 2008 - 04:10 #2
Kan ikke være mere enig!!!
Avatar billede muammer Nybegynder
27. oktober 2008 - 07:15 #3
hvorfor?????
Avatar billede hasmi Nybegynder
27. oktober 2008 - 07:33 #4
Du har ikke ansvaret for din lillebror
Avatar billede carlodk Nybegynder
27. oktober 2008 - 07:34 #5
Jeg giver nu de andre ret.. Det gør man ikke..
Men hvis det er sådan at du vil gøre lidt, kan du alt efter hvilken Router du har, opsætte nogle firewall regler, sådan du kan lukke for nogle bestemte sider eller IP adresser.
Avatar billede webcreator Nybegynder
27. oktober 2008 - 07:41 #6
Hej Muammer.

Det er ikke så velanset at overvåge andre. Hvis vi gav dig opskriften på dette, ville andre kunne misbruge det. Gør i stedet brug af Parent Control. Mange internet-udbydere har programmer eller internet-løsninger til at blokere adgangen til visse sider, baseret på indholdet. Dvs. indeholder en side fx noget om porno, stoffer eller vold, vil de ikke kunne tilgås.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. oktober 2008 - 09:53 #7
Ikke alene er det ikke velset, det er faktisk ulovligt. Overvågning af danske borgere, også dem der ikke er myndige endnu, er en politiopgave, og de skal have dommerkendelse for at gøre det
Avatar billede muammer Nybegynder
27. oktober 2008 - 19:35 #8
men det er bare det af jeg er bange for at han går ind på de forkerte sider. og plus det er begge mine computerer, så det er såvel at hacke mig selv:-D men ville bare gerne se hvad han laver da jeg er lidt mistænkelig over hvad han nu laver på internettet.

men plz giv mig programet,  hvis i giver mig programmet lover jeg at slette det igen om et par dage...
Avatar billede webcreator Nybegynder
27. oktober 2008 - 22:37 #9
Der er ikke en sådan ting som "programmet". Der er mange muligheder, men opskrifterne på det, får du ikke af os. Brug forældre-kontrol i stedet, som jeg beskrev.
Avatar billede muammer Nybegynder
28. oktober 2008 - 00:06 #10
okaaa.