Avatar billede snokey Nybegynder
25. oktober 2008 - 09:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at installere MSN live messengere

Hej. Jeg har netop formateret min computer, for at starte på en frisk.

Da jeg så skulle hente og installere messengere, som jeg altid har gjort
- Får jeg en fejl -
Den version du prøve at installere er kun kompentabel med Windows XP og Vista, men jeg har altså XP prof?

Så ville jeg for sjov hente en ældre udgave fra en anden side tror det var en version 6,0, men den siger jeg skal have min. windows 3.11 installeret for at benytte msn messengere.

Det fårstår jeg ikke helt, nogen der kan hjælpe?
Avatar billede snokey Nybegynder
25. oktober 2008 - 09:20 #1
Det er den her version jeg godt vil have installeret.
http://download.live.com/messenger
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2008 - 10:14 #2
har du installeret Servicepack 2 (SP2) ?
dette er et systemkrav
Avatar billede snokey Nybegynder
25. oktober 2008 - 12:29 #3
Ja. Nyeste opdateringer er installeret. og sp2 ligger fast i den version jeg har af XP.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2008 - 12:56 #4
ok! prøv lige igen, ellers er det en Fejl 40
Avatar billede snokey Nybegynder
30. oktober 2008 - 17:02 #6
jape44. Mener du det mig der ikke kan finde ud af at trykke download ?.
Avatar billede snokey Nybegynder
30. oktober 2008 - 17:03 #7
flemse58. den kan jeg godt installere men hvorfor kan jeg ikke få den nye beta på?
Avatar billede flemse58 Nybegynder
30. oktober 2008 - 17:29 #8
Der bliver jeg der svar skyldig men da det jo er en Beta ver. er det sikkert en af de fejl der bliver indrapporteret. Men apropos "jape44" så er det jo det han mener da en "fejl 40" jo hentyder til personen der sidder ca 40cm fra skærmen, eller da joken jo er Amerikansk født menes der oprindeligt nok 40inches,;-).
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2008 - 18:13 #9
Snokey, nu var det ikke for at fornærme nogen med en Fejl 40, men nogen gange overser man det indlysende.

Nu har jeg så selv installeret denne beta version på min XP, oven på en MSN version 4,7 uden problemmer, måske det er den vej du skal gå. Prøv at installere en 4,7 først.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2008 - 18:16 #10
du skulle kunne downloade de gamle versioner her: http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm
Avatar billede snokey Nybegynder
24. august 2009 - 13:11 #11