Avatar billede farmer Nybegynder
24. oktober 2008 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mambo, og single signon fra et andet program

Titel er næsten sigende i sig selv.

Kan man (kan du?) lave et setup, så en ansat logger på sit intranet (ikke Mambo) og via dette login med single signon kan tilgå et Mambo site?

Mvh. Anders

P.S.
Et et simplet "ja" udløser ikke specielt mange point. Men et "Ja, jeg kan godt, vil godt og tager ca. x kr for det" vil udløse både point og cash!)
Avatar billede majbom Novice
24. oktober 2008 - 11:30 #1
jeg tror du skal flytte spørgsmålet til "opgaver", da det lyder som en opgave og ikke et "spørgsmål" som sådan
Avatar billede farmer Nybegynder
24. oktober 2008 - 12:13 #2
Ok, enig. Kan dog ikke rette i teksten ovenfor eller ændre kategori (korrekt?). Så update til teksten er:

Jeg ved, at man kan ovenstående.
Men kan du hjælpe mig med et link til en guide eller kan sende kode, der logger en bruger automatisk ind i Mambo?
Avatar billede farmer Nybegynder
24. oktober 2008 - 12:17 #3
Er flytter ved at lukke dette, og oprette nyt under "Opgaver".

Hvis du kan, smid et svar i den nye tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/850216