Avatar billede grumfidum Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Internet virker ikke og dog

Hej. Jeg har hjemme hos mig 3 computere (2 bærbare og en stationær). De to bærbare kører trådløst og stationæren via kabel. Den ene bærbar og den stationære virker fint på nettet og det samme gjorde min sidste bærbar for en 8 timer siden, da jeg brugte den i nat. Her brugte jeg den ikke på skadelige sider eller andet det kunne have forårsaget virus (er nogenlunde pc-kender). Nu tænder jeg den og den siger at den opretter forbindelsen til mit sikrede trådløse netværk, som om den er korrekt tilsluttet. Alligevel virker nettet sjovt nok ikke på denne ene computer. Har nogen nogle gode råd til hvad der er galt/hvordan det løses?
Avatar billede griis84 Nybegynder
24. oktober 2008 - 18:21 #1
Hej har du prøvet at uninstaller virus progarmmerne
Avatar billede grumfidum Nybegynder
24. oktober 2008 - 18:30 #2
Hej igen.. det lykkedes mig selv at få løst problemet. Det var af en eller anden årsag fordi jeg havde skiftet arbejdsgruppe, hvilket jeg ikke forstår skulle give problemer, men åbenbart. :) Tror det var winsock kataloget der på ene eller anden måde påvirkede det. Jeg hiver pointsene hjem igen, da jeg selv fik løst det. Håber det er forståeligt griis84..

Mvh Michael