Avatar billede sqgersvar Nybegynder
23. oktober 2008 - 12:45 Der er 1 løsning

Studieretningsprojekt - Zepto!

Halløj!

Jeg skal netop igang med at skrive SRP (=Studieretningsprojekt), hvor jeg skal skrive om Zepto.

Jeg skal skrive om disse emner: Innovation, Virksomhedsøkonomi og Afsætning
Underemner:

Brancheanalyse på det danske marked og regnskabsanalyse, herefter vurderes virksomhedens strategiske muligheder med særlig fokus på målgruppeprofil, positionering, promotion. Hvordan bruges innovation i konkurrencesituationen.

Derfor skal jeg have fundet nogle artikler om dette, bl.a. om konkurrencen på IT markedet. Hvem er Zeptos konkurrenter, hvem er markedsleder osv?

Nogle der kan finde noget som helst med dette? Jeg har selv haft rimelig svært ved at finde ud af, hvem der er de førende på markedet, og derfor spørger jeg jer til hjælps!
Denne opgave er utrolig vigtig, da det gælder for 2 karaktere.

Det skal dog siges, at ALT skal dokumenteres med kilder, da det ellers er ubrugeligt.

Jeg giver 200P til den/de der kan hjælpe mig med dette!
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
24. november 2008 - 20:40 #1
Intet svar, så jeg lukker