Avatar billede tcp Nybegynder
21. oktober 2008 - 20:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback Freevi.dk

Alt Feedback på Http://freevi.dk
Avatar billede kurdo Novice
22. oktober 2008 - 23:13 #1
synes det er en fed hjemmeside. :)

jeg vil lige spørge - henter du filmene fra youtube eller er de uploadet på din egen server? synes siden er meget professionelt, men dog synes jeg der er for mange farver på logoet. :) måske 2 farver istedet for? sort og blå eller grå og blå? :) ved ikke, bare ikke så mange..

også ligner det meget youtube. :)

PS. det er så lækkert at videoerne loader så hurtigt. :)
Avatar billede human Nybegynder
22. oktober 2008 - 23:19 #2
Log on boksen øverst ser totalt malplaceret ud. Og det ligner youtube.
Avatar billede hoeks Nybegynder
23. oktober 2008 - 11:50 #3
Ser fint ud.
Er det noget I har kodet fra bunden, eller bruger I et stykke OpenSource kode?
Avatar billede tcp Nybegynder
23. oktober 2008 - 16:21 #4
kurdo Ja videoerne ligger desvære på min server, skal regner med at lave det om så de køre fra youtube da jeg er lidt bange for sags anlæg..... men så ryger den hurtige video streming desvære også :-/.....

hoeks
Nej det er et færdigt åbent script. men der er lavet meget om på det og der vil blive lavet meget mere om endnu, sidder og arbejder på et nyt layout, men det er sku svært at lave et layout der ikke ligener youtube////
Avatar billede kurdo Novice
23. oktober 2008 - 22:13 #5
men kan du ikke laver et lille box der fortæller at all copyright videoer må ikke uploades eller noget lign? :)  så behøves du nemlig ikke bruge youtube? det er meget federe med dit eget logo istedet for youtubes. :)
Avatar billede tcp Nybegynder
23. oktober 2008 - 22:17 #6
Kan nemt bruge youtube videoer med mit logo problemet er kun hastigheden youtube har så mange film og brugere at det slet ikke kan følge med
Avatar billede tcp Nybegynder
01. november 2008 - 23:48 #7
/
Avatar billede tcp Nybegynder
21. februar 2009 - 13:49 #8
send svar skal lukkes
Avatar billede tcp Nybegynder
22. februar 2009 - 19:34 #9
lukker