Avatar billede dollar_d Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:11 Der er 11 kommentarer

Hvordan uploader jeg en flash fil!

Hey, jeg har prøvet at uploade en flasside, men kan ikke helt få det til at virke. I kan se det her: www.vonobelitz.dk
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:20 #1
Linke ser ikke ud til at virke.
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:20 #2
Hvordan uploader du og hvad kalder du flashfilen?
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2008 - 16:20 #3
hvis flash-filen skal vises i browseren skal du vha html-kode fortælle at din flash skal vises - den nødvendige kode kan Flash-programmet formentlig sagtens give dig.
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:28 #4
Og du bør nok slå fra, at din server lister dens filer. Det er et rimelig stort sikkerhedsbrud.
Avatar billede dollar_d Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:32 #5
w13 - har du meget styr på flash?
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 16:43 #6
Relativt meget ja. =)
Avatar billede dr.big Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:48 #7
Du skal først eksportere din flash til en SWF fil.
Derefter laver du fx en html sidde som hedder index.html som kan indeholde
<body>
<script type="text/javascript">
AC_FL_RunContent( 'codebase','http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,28,0','width','716','height','160','src','file:///C|/Documents and Settings/LP/Skrivebord/Telelet/top','quality','high','pluginspage','http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash','movie','file:///C|/Documents and Settings/LP/Skrivebord/Telelet/top' ); //end AC code
</script><noscript><object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,28,0" width="716" height="160">
  <param name="movie" value="din_flash_fils_navn top.swf" />
  <param name="quality" value="high" />
  <embed src=" din_flash_fils_navn top.swf " quality="high" pluginspage="http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="716" height="160"></embed>
</object></noscript>
</body>
Avatar billede dr.big Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:50 #8
Hov kan lige se at der var et til sted hvor jeg havde glemt at ændre stien til flash filen, men håber du kan bruge det alligevel :)
Avatar billede dollar_d Nybegynder
19. oktober 2008 - 16:58 #9
Forstår ikke så meget af det - det er begrænset hvor meget jeg kan i flash.

Jeg har lavet min flash side om til en swf fil.

W13 - har du evt. msn? Eller dr.big? Jeg har lidt problemer men det er svært at forklare derfor vil jeg prøve at sende filer til jer istedet så I kan guide mig til hvad der skal ændres. Min msn er: sgt_speirs@hotmail.com

Håber I vil gøre mig den kæmpe tjeneste.
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 17:06 #10
Nej, desværre. Jeg hjælper kun herinde.
Avatar billede w13 Novice
19. oktober 2008 - 17:06 #11
Men vi skal nok kunne løse dit problem.

Hvilke filer har du lige nu og hvilke har du lagt ud på din hjemmeside?