Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
18. oktober 2008 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

elektronisk oplæser ( for svagtseende) kan jeg ikke få væk

Hej
Min nabo har fået sig en bærbar med vista
Et stykke tid efter opstart dukker denne irriterende elektroniske oplæse stemme op. Jeg kender ikke vista og ved ikke, hvordan man kan få den til at lade være med at dukke op. Da jeg ikke tror han bliver svagtseende lige med det samme er det ok hvis den bliver fjernet helt. Forklar det venligst skridt for skridt.
Venligst
Lemmy
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2008 - 19:38 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2008 - 16:09 #2
Ku det bruges?
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:14 #3
Du må undskylde ventetiden naboen er ikke hjemme lige nu, så hav tålmodighed et par dag ok
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
20. oktober 2008 - 12:29 #4
Hej Vejmand
Så er problemet løst og det ville ikke lykkes uden din hjælp, så mange tak.
Venligst
Lemmy
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2008 - 12:51 #5
Velbekomme, og tak for point.  :-)