Avatar billede klitfelt Praktikant
18. oktober 2008 - 11:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hukommelsesdump-filer for systemfejl

Hej Eksperter

Når jeg kører en diskoprydning(et par gange omugen) er der altid en mappe der hedder "hukommelses filer for systemfejl" -eller-noget-i-den-retning, hvor der er ca. 200 MB.

Kan det have noget at gøre med min pc ofte går ned med beskederne:
"IRQL_Not_Less_Than_Equal"
"Dumping Physical memory to disk".

Jeg sætter 150 P på højkant til den der kan hjælpe mig :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2008 - 11:31 #1
lav sådan en cd og boot op på og test din/dine ramkredes en ad gangen så er du sikker på det ikke er dine ram der bøvler.

http://www.ultimatebootcd.com/

hvis der kommer røde tal behøver du ikke køre den kreds længere så er der fejl på den.

m.v.h
Avatar billede klitfelt Praktikant
19. oktober 2008 - 18:01 #2
Det er desværre lidt for kompliceret til mine kundskaber. er der ikke en nemmere måde??? - kan der være andet ivejen ???

please help anyone
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2008 - 08:26 #3
du spørger efter hjælp og vil ikke fælge anvisningen - hvordan vil du så få den til at køre.

kan du ikke få en kammerat til at lave en bootbar cd med ultimate boot cd sætte cd/dvd til at være første boot i bios og starte op på den. test ramkreds - en i ad gangen - stop test første gang der kommer RØDE tal for så er der fejl på.
hvis der kommer røde tal vil du meget hurtigt få det at se.

det her ligner fuldstændig en hardware fejl og "plejer" at være ram med fejl på.

                          IRQL_Not_Less_Than_Equal
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 12:53 #4
svar