Avatar billede bassimus Nybegynder
18. oktober 2008 - 09:37 Der er 3 kommentarer

Webcam driver

Hej jeg har windows vista 64 bit, og har lige købt et webcam Microsoft LifeCam VX-1000, som skulle virke til vista både 32/64 bit, men kan ikke få det til og virke, det viser kun sort billede, har hentede driverne fra microsoft hjemmeside, og prøvede alt..

Nogle der kan hjælpe mig ? :)
Avatar billede bassimus Nybegynder
28. november 2008 - 12:57 #1
Slet ingen der kan hjælpe ? :D
Avatar billede lyntoget Nybegynder
25. september 2009 - 18:20 #2
hej skal jeg prøve at hjælpe dig ?
Avatar billede lyntoget Nybegynder
25. september 2009 - 18:21 #3
hvis jeg kan hjælpe dig så skriv en email til mig på henrik_j@tdc-broadband.dk

så kan jeg læse det og svare dig hurtigere end her på