Avatar billede oeland Nybegynder
17. oktober 2008 - 20:22 Der er 1 løsning

IE 7 stopper med at søge og åbne hjemmesider

Jeg har de sidste par dage oplevet, at Internet Explorer 7 er begyndt at stoppe med at vise/åbne de hjemmesider jeg vælger. Efter at have surfet rundt på en ca. 10-20 sider, begynder enkelte billeder og bannere at mangle, og fortsætter jeg så ender det med, at IE bare skriver "åbner siden" og ja, så sker der ikke mere. Jeg har fået mistanke til, at min nyinstallerede Avast 4.8 Home Version er den skyldige, da problemet forsvinder hvis jeg slår Avast fra, men er selvfølgelig ikke helt sikker på det er hele årsagen. Avast blev installeret for en 4-5 dage siden.

Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette problem?... udover at installere et andet antivirus program hehe
Avatar billede oeland Nybegynder
18. oktober 2008 - 10:19 #1
Fanst selv svaret - Avast trækker computeren ned af en eller anden årsag, så har fjernet programmet.