Avatar billede klitfelt Praktikant
16. oktober 2008 - 21:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dumping physical memory to disk?

Hej Eksperter

Min pc(har Vista HP) er begyndt at genstarte i tide og utide. Den blåskærm kommer pludselig frem(oftes ved at jeg spiller spil) med beskeden IRQL_Not_Less_Than_Equal og der står også noget med "Dumping Physical memory to disk".

Inde i enhedshåndtering er der ingen gule advarsler og jeg har taget alle stik ud og sat dem ind igen.

Jeg har over 300GB ledig plads og den er ikke overclocked.

What to do?

Er der nogen der kan og vil hjælpe mig?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. oktober 2008 - 13:15 #1
http://www.eksperten.dk/spm/849447

Du har allerede et åbent omkring dette,så luk denne her ved at svare selv og accepter dit eget svar.
Avatar billede klitfelt Praktikant
18. oktober 2008 - 14:42 #2
ok