Avatar billede svane Nybegynder
15. oktober 2008 - 17:15 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Angiv brugernavn og adgangskode Kan ikke modtage og sende

Hej
Jeg er lige blevet færdig med installation af anden pc.
Outlook Expresse har fint importet mails og adressekartotek - samt kontiindstillinger fra min anden pc.
Men .. den bliver ved med at skrive Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: '........', Server: ',,,,,,,,,', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR authorization failed', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92
Følgende er prøvet: Ændring af adgangskode fra udbyders side, slette nøglen i Regedit og installere outlook express igen. Den er selvfølgelig opdateret! Koden er skrevet ind nok omkring 20 gange for at være sikker og kontien er slettet flere gange og genindskrevet.
HJÆLP!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 17:22 #1
Prøv evt. at deaktivere din firewall (hvis du har én)
Avatar billede svane Nybegynder
15. oktober 2008 - 17:25 #2
Jeg har ingen firewall og har deaktiveret den i windows
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 17:59 #3
Jeg forstår ikke helt følgende:
"Følgende er prøvet: Ændring af adgangskode fra udbyders side"

Kan du uddybe det?
Avatar billede svane Nybegynder
15. oktober 2008 - 18:06 #4
jeg kontaktede supporten på stofa, som er min udbyder. Han gennemgik indstillingerne med mig, og prøvede med en ny adgangskode. Det havde intet resultat. Den gamle pc kan stadigvæk gå på, men den "nye" kan stadigvæk ikke. Har prøvet outlook i office. Den kan fint sende og hente. Men har ikke lyst til at bruge den.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 19:39 #5
Du skriver at den fungerer ok med Outlook på den samme pc, som jeg forstår det.

Så prøv igen at slette din konto i Outlook Express, og importer indstillinger fra Outlook.

Hvis det ikke funker, har jeg ikke lige noget bud......
Avatar billede svane Nybegynder
15. oktober 2008 - 20:21 #6
Jeg kan ikke eksportere indstillingerne fra Outlook. Men prøvede endnu engang at slette konti, og importere indstillingerne fra min gamle pc (den er den samme fil jeg har brugt hver gang som ligger på min usb-stick). Nu virker den pludselig???!!!
Hvis du lægger et svar, får du nogle af pointene for venlig deltagelse. Mvh Charlotte
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 21:01 #7
Oki, godt du fik det til at funke.  :-)

PS: Jeg mente heller ikke at du skulle eksportere fra Outlook, derimod importere fra Outlook Express.
Men det er jo ligegyldig nu, hvor det funker......