Avatar billede t3ch Nybegynder
14. oktober 2008 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Varekatalog / shop

Jeg skal bruge et open source online varekatalog, her menes i bund og grund en shop, men det skal ikke være muligt at ligge ting i kurv og bestille, så der skal ikke indtastes priser på varene. Kataloget kommer til at indholde flere hundrede vare, som skal listes med billede.

Nogen idéer til hvad jeg kan se på?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
14. oktober 2008 - 18:39 #1
Hvad med bricksite.dk

Man skal dog bruge deres hjemmesideskabeloner, men deres varekatalog fungerer ok. Du skal nok bare betale lidt for multiuploader.

Ellers har hjemmesideprogrammet netobjekt fusion en mulighed for varekatalog, hvis du også skal lave en hjemmeside.

Bare nogle idéer, men forstår ikke helt, hvad der menes med en shop, hvor der ikke skal sælges?
Avatar billede t3ch Nybegynder
14. oktober 2008 - 19:12 #2
Skal lave et website med en webshop, hvor det dog ikke skal være muligt at bestille fra.

Dvs. en shop hvor man kan se udbud af varer, men der skal kun kunne bestilles pr. tlf, etc.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
02. november 2008 - 14:09 #3
Tag et kig på http://magentohotel.dk  MagentoCommerce kan dét du efterspørger.
Avatar billede t3ch Nybegynder
02. november 2008 - 15:06 #4
Ønsker ikke at købe en hostet løsning, men et open source system jeg selv kan implementere og tilrette som jeg har brug for.
Avatar billede t3ch Nybegynder
02. november 2009 - 18:00 #5
Valgte af benytte Prestashop.