Avatar billede ny_medarbejder Nybegynder
09. oktober 2008 - 14:47 Der er 2 kommentarer

Outlook Express bliver brugt som standard i stedet for Outlook i

Hej

Styresys: Win XP Pro SP3
Email: Outlook
Word 2003

I Outlook er "Funktioner", Indstillinger", "Andet" sat til "Gør outlook til standard.."

I Ie7 er "Funktioner", "Internet indstillinger", "Programmer", "E mail" sat til "Microsoft Office Outlook"

Men! ... Når jeg i Word klikker på menu ikonet "E mail" er det Outlook express der startes i stedet for Outlook.

Hvor sætter jeg det op til at være Outlook som Word skal bruge i stedet for Express??
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2008 - 15:44 #1
Prøv:
Start -> Angiv programadgang og -standard
Avatar billede ny_medarbejder Nybegynder
10. oktober 2008 - 08:52 #2
Hej vejmand

Der er Outlook også sat op i både Microsoft og brugerdefineret.

Så det er ikke der katten ligger begravet, so to speak.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester