Avatar billede lplalalalp Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:11 Der er 3 kommentarer

Computer Fryser mens jeg spiller!

Hej, jeg skriver for at få lidt hjælp selvfølgelig :)

Jeg Fik den hersens computer til konfirmation for cirka 5 måneder siden, og den kørte som en drøm i starten.. men nu virker den ikke ligefrem optimal, Jeg spiller meget Computer hver dag.. for det meste World of warcraft så det er der jeg har mit problem faktisk. Når jeg spiller Fryser Hele computeren praktisk talt.. og så kan jeg ikke gøre noget i alt fra 1 sec til mega lang tid hvor jeg bliver nød til at genstarte, Det sker dog ikke ved spil Som Call of Duty4 Som Burde gøre det også eftersom det Trækker mere på Computeren,.
Jeg fik at vide jeg burde skrive her og fortælle hvad jeg har i min computer, så det er hvad jeg vil gøre!

Jeg gik simpelthen ind på Sys Req Labs og skrev Af.. så det her kommre til at være på Engelsk og Tog self det jeg troede ville være nødvendigt at sige for i kunne hjælpe..

Video Card- NVIDIA GeForce 8800GT
- Video card Features - Minimum Attributes of your Video card
- Video Ram Required 32 MB - Got 513
- Video card 3d acceleration
- Video hardware transform And Lightning
CPU - Intel(r) Core(tm)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
CPU Speed - 2.40GHZ performance Rated at 4.64 GHz
Sytem Ram - 3.2 GB
Operation System . Microsoft Windows XP Professional (build servicepack 22600)
Sound Card- Realtek HD Audio output

Og her er der så et billed af speedfan hvor varm min Computer er Osv!

Billed
http://img235.imageshack.us/img235/5384/speedfanscreense4.png

Alle Svar er selvfølgelig Velkommen! og Tak på forhånd!!
Avatar billede doomhawk Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:54 #1
Mit første bud hvis du bruger dem vil være at prøve at køre uden mods i WOW. De kan godt give konflikter. Hvis det er det der gør det er det bare om at bruge udelukkelses metoden og finde ud af hvilken mod der driller.

Hvis det ikke er det kan du måske kigge på om du skulle være ramt af virus eller andet grimt. En defragmentering er også være en god ting at prøve.

Til sidst er der jo altid muligheden for at reinstallere Windows. Mange gange er det faktisk den hurtigste løsning når man støder på et "uforklarligt" problem.

Hvis ingen af ovenstående ting virker må det jo være en hardware fejl et sted. Men det vil jeg ikke umiddelbart tro er tilfældet ud fra det du skriver.

Håber du kan bruge det til noget.
09. oktober 2008 - 06:47 #2
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 10:35 #3
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...
det kan være du har en masse overflødige filer liggende og sinker.