Avatar billede daniel24 Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:27 Der er 3 kommentarer

Ændre scroll længde på flashfil

Hej

Jeg har hentet et flashscript på flashkit.com som er et scrollfelt med acceleration se her:

www.filmoz.dk/flash.fla

Jeg har læst i info filen på et tidspunkt at man kan ændre på nogle parametre og derefter gøre scrolllængden længere så jeg får alle navne med

Er der en der kan fortælle mig hvilke parametre der er jeg skal ændre i flashfilen for at gøre den længere, tak

Vh

Daniel
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2008 - 21:14 #1
Tutorial'en her handler om scroll-funktionen bl.a.:
http://www.jweber.dk/flashtutorials/load_tekst/load_tekst.php

Måske kan du finde svaret dér

  // Steeven
Avatar billede daniel24 Nybegynder
07. oktober 2008 - 21:20 #2
tak for svar men desværre er den ikke bygget oop på samme måde, andre der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 09:46 #3
Jeg tror det er tid at lukke spørgsmålet...