Avatar billede gnuen Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:44 Der er 1 kommentar

Sammenligning af grafikkort

Er der nogen som kender til en overskuelig sammenlignings-liste over grafikkort til stationære PC'er?

Er der ligeledes nogen som kender til en liste hvor man kan sammenligne et grafikkort til en bærbar kontra et grafikkort til en stationær, dette kunne f.eks. være Geforce 8800 GT vs. Geforce 9650M GT?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 13:23 #1