Avatar billede phil- Nybegynder
05. oktober 2008 - 18:56 Der er 6 kommentarer

XP kodeordsbeskyttet drev-delingsproblem

Hej.

Jeg vil gerne dele et drev på en computer som er en del af et lokalt netværk.

Uden problemer kan jeg dele, se, bruge og ændrer filer fra det, på hele netværket.

Det er dog ikke meningen at alle på netværket skal kunne se og ændrer filerne på drevet, så jeg vil gerne kodeordbeskytte drevet.

Jeg har tidligere gjort dette på en maskine der kørte Vista, det var ligetil, men jeg har besvær med at bære mig ad med det på XP.

Med venlig hilsen

Philip
Avatar billede phil- Nybegynder
05. oktober 2008 - 20:37 #1
Al hjælp er velkommen.
Avatar billede phil- Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:19 #2
Jeg kan ikke forstå der ikke er nogen der kan være behjælpsomme med dette problem.
Avatar billede phil- Nybegynder
12. oktober 2008 - 18:34 #3
Al hjælp er velkommen :)
Avatar billede tiger_dk Mester
12. oktober 2008 - 18:41 #4
tror du skal smide det her over http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/ istedet, da spørgsmålet om noget om XP ! Så tror jeg der kommer hjælp !
Avatar billede phil- Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:54 #5
hvordan smider jeg det derover?
Avatar billede tiger_dk Mester
16. oktober 2008 - 17:13 #6
Kopier dit spørgsmål, læg et svar giv dig selv point, forklare at du smækker der over i http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/  istedet, og evt. lægger et link til det andet spørgsmål.
Åbn derefter en ny internet brower, gå ind på http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/, tryk på Opret spørgsmål, kopiere spørgsmålet som du tog en kopi af, læg det samme antal point ved det andet sted som her og tryk opret ! Så skulle der gerne komme noget hjælp !