Avatar billede supervhs Nybegynder
02. oktober 2008 - 18:53 Der er 2 kommentarer

Webshop - Online tilmelding i sportsforening

Lad os sige man i en sportsforening ønsker at man kan lave online tilmelding til forskellige hold.
Forældre skal kunne tilmelde sine børn og klare betalingen med det samme.
Til dette mangler vi et fornuftigt cms/webshop system- Hvad ville man kunne benytte?

Har kigget på fx oscommerce, men de standard formularer som den benytter er ikke helt tilstrækkeligt.

Problemet er at vi skal have oplysninger på flere personer. Køberinformationer som vil være forældrene, men der er ikke mulighed for at indtaste barnets navn / alder osv.
Og hvad hvis de har 2 børn som man lige ville tilmelde på samme tid. Hvis man har benytter en shop er der ingen forhindring i at tilføje to produkter til kurven. – Dette skal så håndteres dynamisk sådan der nu er plads til at indtaste informationer om de 2 børn som måske skal gå på hvert sit hold.

Aftale er oprettet med epay – som tilbyder Moduler til Joomla – VirtueMart, Magento, osCommerce og ZenCart.

Har indtrykket af oscommence er det mest udbredte, og har forhåbentlig et stort community hvor man kan få hjælp. Dog var der ikke ret mange som havde nogle ideer/inputs da jeg skrev på deres officielle forum.
Nogle råd herindefra? Hvilket system mon det er lettest at modificere på.  – Eller mon man skulle i gang fra bunden med at designe et system skræddersyet til dette formål.
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
03. oktober 2008 - 14:28 #1
Vi har et webshop system (eget udviklet) som er gearet til videreudvikling.
Vi vil gerne give et estimat på hvad det vil koste at udvikle de forskellige ekstra funktionaliteter hvis det har interesse.
Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder Steen Jensen
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
03. november 2008 - 12:16 #2
magentocommerce kan dét du efterspørger.

Jeg har selv gode erfaringer med http://magentohotel.dk