Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
01. oktober 2008 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke til stede-assisten på sbs 2003

Hej eksperter...

har et problem med en distributions gruppe og ikke til stede assistenten..

Kan det ikke lade sig gøre at man kan få en ikke til stede assistent på en distributions gruppe?..
Har højreklikket på grupper og vikede den af i "send out of office messenges to orgionator"...
Men det virker ikke..:S

Har søgt meget på google men kan intet finde..

HIlsen Mads
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
02. oktober 2008 - 09:07 #1
Ingen ideer?
Avatar billede sup3rior Nybegynder
06. oktober 2008 - 13:23 #2
Hvis jeg forstår dig korrekt vil du have selve gruppen til at sende en Out-Of-Office besked, istedet for den enkelte bruger som er medlem af gruppen?

Hvis det er det du forsøger at opnå lader det sig ikke gøre.
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
28. april 2009 - 08:28 #3