Avatar billede xmas Nybegynder
28. september 2008 - 14:49 Der er 4 kommentarer

Hvilken ekstern harddisk skal jeg vælge?

Hej

Jeg søger en ekstern harddisk på min. 500GB, som kan tilsluttes via netwæk (ikke USB), og som er tilgængelig på alle computere der er tilsluttet netværket. Den skal være synlig som et hvilket som helst andet lokalt drev (C:, D: etc.).
Findes det - og hvad kan anbefales ?

Mvh. Thomas
Avatar billede snabeljan Nybegynder
29. september 2008 - 12:36 #1
Svaret på dine bønner kan være Synology - det har et væld af forskellige NAS (Network Attached Storage) løsninger som har rigtig mange funktioner. Men kig selv på www.synology.com (en DS-107 er fin hvis du 'kun' vil have en enkelt harddisk)
Avatar billede snabeljan Nybegynder
29. september 2008 - 15:14 #2
Eller DS-106 hvis dine krav ikke er så store :)
Avatar billede xmas Nybegynder
29. september 2008 - 15:58 #3
Tak - den kigger jeg lige på...

Er der andre bud ?

Mvh. Thomas
Avatar billede xmas Nybegynder
18. november 2008 - 07:48 #4
Hej

Det endte med en Planet NAS 7101 - fungere super fint :-)

snabeljan > vil du afgive et svar, så du kan få point - du er den eneste der har kommenteret mit indlæg...?

Mvh. Thomas