Avatar billede scopionius Nybegynder
28. september 2008 - 13:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

alternativ til chieftec strømforsyning ?

Hej. Kan I anbefale denne model eller måske en der er bedre / mere moderne?
Skal bare have samme data som den jeg harhttp://www.highpowersupply.com/product-ps-hpc360202.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2008 - 17:42 #1
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med alternativ til Chieftec strømforsyning, for den du linker til er ikke en Chieftec...?
Avatar billede simlau Nybegynder
28. september 2008 - 17:59 #2
Hej scopionius

Jeg køber altid corsair til de computer jeg samler.

Så jeg vil anbefale dig at købe en:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391375&searchArea=products&Soegeord=vx450w

Hvis du mangler en ny psu.

Hilsen Simlau
Avatar billede scopionius Nybegynder
26. oktober 2008 - 10:38 #3
Fint bud simlau. Deres ram er jo også unikke, så mon ikke også strømforsyningen er ok.
Vil du have nogle point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2008 - 12:20 #4
Kommentar: john_stigers

???
Avatar billede scopionius Nybegynder
21. november 2008 - 21:09 #5
Beklager responstiden, men udenlandsrejse tager en del af mit arbejdsliv. Stigers - jeg mente såment blot at jeg ønskede en ligeså god eller bedre løsning end chieftec strømforsyningen. Det blev corsair som vandt. Hvis I begge lægger svar nu kan jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede scopionius Nybegynder
25. november 2008 - 20:43 #6
lukket