Avatar billede dexantu Nybegynder
27. september 2008 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søger freelance webdesigner/grafiker

Jeg er selv freelance programmør, men ønsker kontakt til en freelance designer, som jeg kan trække på når jeg har den type opgaver.

Det er vigtigt at du kan:
- overholde en deadline
- har noget materiale at vise
- fair timepris / projektpris

Se evt. mere på www.freelancephp.dk
E-Mail: dexantu.dan@gmail.com
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. september 2008 - 18:39 #1
Jeg er uddannet grafiker og har arbejdet som det i en del år, og det sidst halve år har jeg udelukkende været freelance grafiker. Jeg har også selv brug for en programmør af og til, så vi kan sagtens lave et samarbejde :)

Du kan jo starte med at kigge på min hjemmeside. Og du er velkommen til at kontakte mig på min mailadr.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
mail@tinocordes.dk
Avatar billede lyden Nybegynder
27. september 2008 - 19:17 #2
....mail, sendt!

VHJonas

www.lyden.biz
Avatar billede Kengun Praktikant
28. september 2008 - 00:01 #3
Jeg har lavet en del designs til opgaver her på Eksperten og fået en del points for det ;). Se også min webside www.Kengun.com hvor du også kan kontagte mig fra. Du kan også klikke på mit nick for at se mit minisite her på Eksperten.
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. oktober 2008 - 10:07 #4
Jeg er freelance leverandør til private og mindre virksomheder, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede computerlab Nybegynder
02. november 2008 - 20:33 #5
Tak for point, jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh
Brian