Avatar billede mrfisher Nybegynder
27. september 2008 - 13:42 Der er 9 kommentarer

Kopier Beskyttet Dvd

Hej :)
Jeg har et problem, jeg skal nemlig back up en af mine film, på dvd skive, men filmen er beskyttet, så man hverken kopier eller gå ind i cden og se, hva der ligger i. Så downloadede jeg ANydvd, og det virkede, kopierede dvden til harddisken. Filmen afspilles dog godt, men når jeg åbner clonedvd, og vælger at den skal gøre mapperne til iso fil, med dvd5 format, og efter den har gjrot det til iso fil, prøver jeg så køre filmen, men filmen hakker rigtig meget (hvert 20- 30 sek) og det ved jeg ikke hvorfor. kunne nogle kloge hoveder derude hjælpe mig?
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
27. september 2008 - 14:04 #1
Jeg har ikke erfaring med AnyDVD, men prøv at se, om du får samme problem med DVD Decrypter. Det kan afsløre, om problemet ligger i AnyDVD eller i filmen.
Der ligger en god guide her:
http://www.doom9.org/index.html?/autogk.htm
Også til, hvordan du nemt får den komprimeret til XviD, hvis du vi lspare lidt plads.
Derudover gode guides og et lidt mere specialiseret forum her:
http://www.piratgruppen.org/wiki/index.php/At_rippe_og_kopiere_DVD
Avatar billede norbert_ Nybegynder
27. september 2008 - 15:00 #2
Prøv at bruge dvd-shrink i stedet for cloneDVD.
Den kan du hive ned her:
http://www.parameter.dk/click/d1370de08b26f719d1f101bb283d7b65
læs evt. denne guide:
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Avatar billede norbert_ Nybegynder
27. september 2008 - 15:02 #3
Du skal bruge de filer, du har lagt ned på harddisken, i dvd-shrink.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. september 2008 - 16:48 #4
Kig evt også efte Ripit4me - Den kan tricks.
Avatar billede coderdk Praktikant
27. september 2008 - 16:49 #5
(og bruger DVD-Shrink)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
27. september 2008 - 16:59 #6
Hvis du har lagt den ned på harddisken med AnyDVD installeret, behøver du kun dvd-shrink, som skrevet tidligere.
Avatar billede mrfisher Nybegynder
02. oktober 2008 - 22:44 #7
hej alle igen, jeg fandt ud af at det ikke havde noget med filmen at gøre, det var pcen der var sløv på det tidspunkt :D
- men jeg har et andet spørgsmål, jeg har et spil på cd, som jeg vil ha lagt ned på pcen, så jeg ikke behøves at sætte cden i hver gang, jeg skal spille spillet, ved i hvordan jeg gøre det?
Avatar billede coderdk Praktikant
02. oktober 2008 - 22:48 #8
Alchohol er et bud: http://www.alcohol-soft.com/
Avatar billede mrfisher Nybegynder
03. oktober 2008 - 12:10 #9
jeg har alcohol, det brugte jeg engang til et spil, men det gad ikke at virke, men jeg fandt et crack til spillet, som jeg tror det er lovligt, da jeg har cden og serial nummeret til spillet :)