Avatar billede siranee Nybegynder
24. september 2008 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hotel og Gateway

Jeg søger billig webhotel med betalingsgateway. Nogen
der kender nogle?? :-)

Har let lidt rundt, men det billigste jeg kan finde er ca: 198 pr md + moms.
SKal betales 1 år af gangen... Findes der ik webhoteller der afregner i kvartal??
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2008 - 13:33 #1
webhotel er det ikke men betalingsdelen kan jo sagtens benyttes alligevel; http://fribetaling.dk/
Avatar billede siranee Nybegynder
24. september 2008 - 13:35 #2
ja den er billig. MEd hvad med billig webhotel hvor den kan kører på?
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2008 - 13:55 #3
du kan vælge et hvilket som helst webhotel - needhost hører til blandt de billigste, ellers skal vi op i fx dandomain, wannafind eller www.netsite.dk.
Avatar billede siranee Nybegynder
24. september 2008 - 14:12 #4
Jeg bruger lige nu Gratis webhotel fra Domaindirect.dk kan det også bruges der??
Avatar billede keysersoze Guru
24. september 2008 - 14:31 #5
ja
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2008 - 15:55 #6
Webhotellet er underordnet som de andre siger, du kan vælge et hvilket som helst webhotel og så bare købe din betalingsgateway der hvor du vil have den og kode op mod den på dit valgte webhotel.
De fleste betalingsgateways ligger på 99 kroner om mdr.
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 09:45 #7
lukketid?