Avatar billede rosa Nybegynder
24. september 2008 - 08:10 Der er 1 kommentar

Hvordan kobler jeg rigtig op på nettet trådløs forbindelse

Jeg har Intel Proset Wireless. Min forbindelse har en kode. Jeg kan ikke finde ud af at koble forbindelsen rigtig op så jeg bare skal trykke på e-ikonet for at komme på nettet.
Der er to bokse når jeg åbner Intel Proset Wireless. I den øverste har jeg fået mit netværk sat ind ved hjælp af koden.
Men når jeg trykker tilslut der kommer jeg ikke på nettet.
I den nederste står de tilgængelige netværk sammen med min.
Jeg kan godt koble på et andet netværk uden sikkerhed ved at sige ok til engangstilslutning.
Hvordan får jeg mit eget sat op til at kunne gå på nettet ved at trykke på e-ikonet?
Avatar billede rosa Nybegynder
24. september 2008 - 13:21 #1
Nej jeg tror det er Microsoft Klient jeg skal bruge for at komme rigtig på nettet. Men måske har jeg gjort noget forkert ved Intel Proset Wireless så jeg ikke kan blive koblet på.
Når jeg åbner Microsoft Klient står min forbindelse øverst som den forbindelse der først skal oprettes. Men når jeg klikker på Vis Trådløse Netværk står der en anden forbindelse øverst uden sikkerhedsaktivering som der er tilsluttet. Min egen står nedenunder men når jeg prøver at tilslutte den lykkes det ikke.
Er der nogen der kan hjælpe?