Avatar billede calo2 Nybegynder
23. september 2008 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde firma som tilbyder cpu kurser og sælger cpu

Hej.

Jeg søger firma/ shop som tilbyder/ sælger computer kurser el. software kurser. Yderligere skal firmaet også sælge hardware( gerne. apple).

Håber der en el. flere som kender til sådanne firmaer og evt. gider smide et link.

På forhånd mange tak.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. september 2008 - 05:25 #1
må man spørge hvorfor der skal være denne sammenhæng?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. september 2008 - 05:31 #2
Dette er nok det nærmeste jeg kommer: http://www.humac.dk/nyheder/events/ny-paa-mac/ og http://www.humac.dk/nyheder/events/fof-kurser/

Det er ikke normalt at sælger også er kursus udbyder.
Avatar billede calo2 Nybegynder
24. september 2008 - 10:31 #3
Ja, det har jeg fundet ud af... Har søgt og søgt uden held!-troede endeligt ikke det ville være svært at finde sådan firma!?

Da jeg søget sådan firma er det pga. nogle uddannelses penge jeg har til rådighed.
Avatar billede calo2 Nybegynder
26. september 2008 - 12:08 #4
Hej... Kan næsten regne ud der ikke findes sådanne shops som jeg efterlyser. Jeg vil prøve at ta´kontakt til humac. Tak for hjælpen. Smid lige et svar så skal du få lidt point:-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. september 2008 - 19:25 #5
svar