Avatar billede percr Nybegynder
21. september 2008 - 07:31 Der er 5 kommentarer

Kan HD-signalet optages på DVD-optager uden HDMI-indgang

Kan HD-signalet optages på DVD-optager uden HDMI-indgang, altså med et scart-kabel. Jeg har ingen problemer nu, men tænker mere på fremtidens signaler.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. september 2008 - 08:33 #1
Du kan godt optage programmerne via scart, men så optager du det analoge signal.
Hdmi er et digitalt signal, og det signal kan du ikke køre ind i din recorder uden at du har en hdmi-indgang. Hvordan det kommer til at se ud i fremtiden, det ved vel kun dem, som arbejder med det - men jeg tror det ikke i den nærmeste fremtid. Det har noget med rettigheder at gøre.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. september 2008 - 08:34 #2
Men du får ikke HD ud af det via scart, når du optager via scart. Så får du det kun i SD.
Avatar billede percr Nybegynder
21. september 2008 - 09:16 #3
OK tak for svaret. Send lige et svar så du kan få dine points
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. september 2008 - 09:28 #4
svar :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
28. september 2008 - 15:05 #5
Skal vi få lukket her? :-)