Avatar billede siranee Nybegynder
20. september 2008 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

API doc

Hejsa

Jeg har domaindirect.dk som server og er ved at lave webshop. Min programør søger API Dokumentation nu, men DD svarer desvære ik på mails... Nogle der kan hjælpe.
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2008 - 18:03 #1
dokumentation til hvad?
Avatar billede siranee Nybegynder
20. september 2008 - 18:21 #2
heheh, UPS.

Til Betalingsgateway.
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 09:44 #3
hvis ikke DD gider svare eller har dokumentation liggende online er de måske ikke de rigtige at benytte - det virker i hvert fald ikke særlig seriøst... kig evt på fribetaling.dk i stedet.