Avatar billede gris25 Nybegynder
20. september 2008 - 12:51 Der er 7 kommentarer

Lydudgangen virker ikke?

Mit problem er at når jeg sætter stikket fra forstærker til min bærbars lydudgang, så bliver musikken ved med at spille på computerens højtalere, og ikke over anlægget istedet.

Jeg ved at man kan få et "fix" til dette problem, men er der nogen der ved hvor?
Avatar billede Jensen DK Novice
20. september 2008 - 13:42 #1
Du skal i kontroldpanel og klik på højtaleren for neden klikker du på avangseret og finderså i rullemenyen en instilling som passer.
Avatar billede gris25 Nybegynder
20. september 2008 - 18:09 #2
Jeg har Vista, så det kan jeg ikke. Nogen idé om hvordan jeg gør det i Vista så ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2008 - 19:13 #3
HAR det virket eller er det nogte nyt du prøver at sætte op?
Avatar billede gris25 Nybegynder
21. september 2008 - 22:10 #4
Det er noget den hele tiden har gjort. Men sidst, dvs. inden jeg formaterede den, fandt jeg et "program" så det virkede.
Det kan godt være der er en anden måde at gøre det på. Problemet er at når jeg sætter stikket fra anlægget til computeren, så overføres lyden ikke til anlægget, men bliver blot ved med at spille over computerens højtalere.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. september 2008 - 06:11 #5
Du må da også have en lydmeny i Vista du skal ind og ændre til andre højtalere.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2008 - 08:46 #6
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 09:58 #7
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Er ved at lave en liste over dårlige betalere / point givere.