Avatar billede falastinii Nybegynder
17. september 2008 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firewall bloker

Er der nogen der ved hvordan man kan komme bag en netværks firewall?
Er der et program man kan bruge for at komme uden om den?
Det skal siges at det er min skoles firewall. For de har blokerte for nogle sider, som jeg gerne vil bruge.

Mange tak på forhånd :)
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2008 - 08:36 #1
det tror jeg ikke du skal rode med.hvis det er en ansvarlig administrator bliver du hurtigt kaldt til samtale hos rektor.

hvofor tror du de har blokeret for visse sider.

jo jeg ved det godt men det får du nok ikke at vide herinde hvor de er ansvarlige.

m.v.h
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 08:36 #2
Det er vist ikke lovligt at omgå skolens instillinger, så du kan ikke få hjælp på eksperten.
Avatar billede falastinii Nybegynder
17. september 2008 - 08:40 #3
Ved det ikke, det fx facebook, hvor jeg kan sidde og skrive med mine, der har jeg ikke mulighed for at komme ind. :(
Avatar billede leif Seniormester
17. september 2008 - 08:46 #4
Hvis skolen har blokeret siden så brok dig til dem og forvent ikke at du får hjælp her til at bryde et regelsæt som der er sat for skolen. Tag en kontakt til skolen IT-afdeling og forhør dig om det er muligt at du kan få adgang og får du nej, så er det sådan.
Avatar billede falastinii Nybegynder
17. september 2008 - 08:49 #5
oka, men tak skal i have alligevel. :)