Avatar billede nmb Nybegynder
15. september 2008 - 20:53 Der er 5 kommentarer

sætte signatur på mail

Jeg vil gerne have en speciel signatur på mine mails. Det skal være en grå bjælke forneden med et logo og noget tekst. Det kunne være fedt hvis bredden ville indrette sig proportionelt med hvor bred skærmen er .....
Hvordan skal man lave dette. I hvilket program og hvad skal det gemmes som? Har alle cs3 programmer osv..
Avatar billede freekyzone Nybegynder
15. september 2008 - 23:25 #1
Du kan lave det som HTML, har du overvejet det?
Så kan du enten copy-past det ind i signature-delen under opsætning eller henvise til HTML-filen (alt efter din version af programmet mener jeg)
Avatar billede sleeper Nybegynder
16. september 2008 - 08:26 #2
Hej

Det skal du som freekyzone skriver lave i HTML
her er en kort guide til hvordan du får HTML til at virke med OE
http://email.about.com/od/stepbystepwalkthroughs/ss/wt121503.htm
Avatar billede nmb Nybegynder
22. september 2008 - 07:27 #3
Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke forstår guiden. Jeg åbner en ny meddelelse og hvad er det så lige man skal gøre? I guiden er skridt 2 fyldt af koder. Dem forstår jeg ikke helt hvor kommer fra...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
22. september 2008 - 07:59 #4
nmb -> Kender du til HMTL? Kan du lave en simpel hjemmeside?

Hvis du kan det, er fremgangsmåden 100% det samme.

1) Lav en signature i HMTL
2) Indsæt den i mail, under signature

Så skulle den være på plads :-)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
22. september 2008 - 07:59 #5
HMTL = HTML