Avatar billede helenen Nybegynder
14. september 2008 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette link til mappe i stedet for genvej

Jeg har en overordnet "mappe 1", hvori jeg har en lang række andre undermapper.

"Mappe 1" indeholder også en del genvejsmappe til mapper, som også befinder sig i "Mappe 1"

Problemet er, at når jeg overføre "Mappe 1" til USB virker genvejene, hvilket skyldes at genvejene nu henviser til et andet drev.

Jeg vil derfor gerne lave nogle link-mapper, istedet for genvejsmappe.

Nogen der kan hjælpe, hvordan man gøre dette??

På forhånd tak.
Avatar billede haxthausen Nybegynder
15. september 2008 - 10:34 #1
Hvis du kopierer hele mappestrukturen, altså "Mappe1" og haele indholdet, bør der ikke være problemer.
Avatar billede speedpii Nybegynder
15. september 2008 - 11:37 #2
kan heller ikke se problemet hvis du flytter hele mappen, men jeg er godt klar over hva du mener. Tror du bliver nød til at oprette nye genveje, (hvis der ikke findes et værktøj til at ændre mange filstiers bogstav på en gang)!
Avatar billede helenen Nybegynder
20. september 2008 - 20:29 #3
Haxthausen> selvom man flytter hele mappe1 er linkene døde.
Avatar billede helenen Nybegynder
20. september 2008 - 20:30 #4
Opretter nye genveje.
Tråden lukkes