Avatar billede tofferman Nybegynder
14. september 2008 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken PS3 skal jeg købe?

Hej!

Jeg skal til at købe en Playstation 3, men jeg er blevet lidt forvirret.

Jeg har en del PS2-spil, bla.a Gran Turismo 3 og 4, som jeg nødig vil undvære. Men jeg kan forstå at ikke alle PS3-modeller kan køre PS2-spil.

Så hvilken model skal jeg vælge, når jeg har behov for bagud kompatibilitet?
Avatar billede pazau Nybegynder
14. september 2008 - 16:13 #1
Der er kun en model i Danmark?
Hvis du mener hvilken systemplatform, så skal du vælge PAL.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2008 - 16:16 #2
´Der er ingen PS3 der er bagudkompatibel med PS2 spil desværre.
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. september 2008 - 16:28 #3
Har ellers hørt noget om, at nogle modeller godt kan afspille PS2-spil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2008 - 16:55 #4
Ja det var den 1. model på markedet. De nye kan ikke.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
14. september 2008 - 17:52 #5
Det er rigtigt den ikke er bagud kompatibel (mere), men vi har en af de nye og den kan faktisk køre nogle af spillene men man har ikke memorycard gemme muligheden.
Som der står i brugsanvisning, så kan nogle spil spilles men de garantere noget.
Avatar billede tofferman Nybegynder
16. september 2008 - 16:35 #6
Ok. Tak.

Læg nogle svar, så deler jeg pointene imellem jer.
Avatar billede tofferman Nybegynder
22. september 2008 - 14:05 #7
Nå, men det er altså lukketid nu.

Købte en PS3 80Gb bundled med GT5 Prologue. Den er søreme lækker :-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2008 - 20:09 #8
Kunne ikke svare pga. mangl. mails fra eksperten...