Avatar billede sorenzoo Juniormester
10. september 2008 - 14:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Træk af beholdning vi undervarer via styklister?

Synes ikke jeg kan få min 4.0 C5, til at trække salget på mine undervarer på styklister, og burde den ikke skulle gøre det.?

Jeg har f.eks et bord, der er en stykliste, og ben til bordet som er indeholdt i styklisten, og når jeg sælger bordet skulle den jo gerne trække 4 ben væk fra mit bordbens varenummer...? Eller hvad... Sådan havde jeg da ihvertfald forestillet mig det fungerede... Og i så fald jeg har forstået det forkert, hvordan får jeg den til det.?

Tak.
Avatar billede dorthe-lind Nybegynder
10. september 2008 - 15:28 #1
Du går ind på styklisten (varekartotek) og opdaterer med det antal, der skal klargøres.

Alternativt kan du bruge styklister med så kommer reservedelene med på salgsordren
Avatar billede gs1150 Nybegynder
10. august 2009 - 12:04 #2
tror dorthe-lind mener, at du skal færdigmelde det nødvendige antal inden faktura, eller udfolde styklisten til ordrelinjerne.