Avatar billede mbd77 Nybegynder
10. september 2008 - 11:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire 3004 - alle knapper "dør" ved Windows logon vindue

Hej.

Nogle der har erfaringer med dette fænomen. Jeg sidder med en Acer Aspire 3004, som er blevet reinstalleret med XP Pro og opgraderet med SP3.

Når jeg starter maskinen op fungerer den fint indtil jeg når vinduet hvor jeg skal skrive brugernavn og adgangskode. Så låser touchpaden, tastaturet og endda tænd/sluk-knappen - så jeg er nødt til at tage batteriet af for at lukke maskinen ned!

Hvis jeg starter i fejlsikret tilstand er der ingen problemer. Og jeg har også været heldig at kunne starte den normalt 2 gange...

Jeg fatter ingenting af hvad der sker - og går ud fra at det er XP der driller på en eller anden måde. Umiddelbart tror jeg ikke det er hardwaren...?

Mvh Morten
Avatar billede reinelt Nybegynder
10. september 2008 - 13:21 #1
Download "Malwarebytes' Anti-Malware" her: http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Installer programmet, start det, lav "fuld systemscanning" under fanebladet "skanner".
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte" og send loggen herind.

Hent http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
skrevet af levich
Avatar billede reinelt Nybegynder
10. september 2008 - 13:22 #2
iobit

advanced windowscare personal. det er på dansk hvis du vælger det til slut.

du skal selv opdatere det i funktioner/opdater i højre øverste hjørne.

det kan meget mere end det du efterspørger

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download
skrevet af treamenice
Avatar billede mbd77 Nybegynder
16. september 2008 - 22:18 #3
Takker - det sidste program klarede problemerne, nu virker den som den skal (eller kan... det er jo en Acer!)

Send et svar, så får du dine velfortjente point :-)

Mvh Morten
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. september 2008 - 09:54 #4
svar og tak