Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
09. september 2008 - 10:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Azureus Vuze bruger dobbel upload

Hey,

Sidder og brænder inde med et spørgsmål omkring Azureus Vuze.

Mit problem er når jeg henter via Torrent, og sætter en grænse på min upload (eks 50kb/sek).
Ser det ud som om Vuze kun sender med de 50 kb/sek, dog har jeg installeret DuMeter, som viser at der altid bliver brugt den dobbelte upload.

Har selvfølgelig eftertjekket computeren, og der er KUN dette problem når jeg har Azureus Vuze åbent.

Håber i kan komme med forslag til hvor mit problem ligger.

// mhl
Avatar billede jhkl Nybegynder
09. september 2008 - 10:51 #1
Noget af den upload du ser, skal du tilskrive de kvitteringspakker, du er nødt til at sende for at hente data (en tcp-ting).
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
09. september 2008 - 10:55 #2
Men tror ikke det ville kunne generere 100% ekstra datamængde, det virker lidt urealistisk.
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
23. september 2008 - 21:42 #3
closing - no sollution