Avatar billede toffey Nybegynder
08. september 2008 - 13:48 Der er 3 kommentarer

Kritik til side og ferie program!

Hej alle eksperter, har behov for at høre hvad I syntes om dette

http://www.ferie-plan.dk

på forhånd tak :)
Avatar billede c-holst Novice
11. september 2008 - 14:52 #1
Det er som om indholdfeltet sidder helt i toppen, så der ikke er nogen margin for oven. Tror det kunne være pænt hvis den grå baggrund gik i gennem for oven.

Virkelig behaglig og behageligt design.

billederne er flotte og skiftet mellem dem foregår nydeligt

ingen unødvendige tingletangel på siden. 3 menuer og der er det.

her kan enhver lynhurtigt finde de informationer der er brug for og tilgængelige på siden

Ja. jeg syntes faktisk, stik imod mine principper ikke der er det helt store at kritisere
Avatar billede toffey Nybegynder
12. september 2008 - 11:14 #2
c-holst, tak for de pæne ord omkring siden. Jeg håber flere vil komme med kritik også til selve programmet :) du ligger heelt sikkert til alle point pt
Avatar billede zips Juniormester
15. september 2008 - 01:43 #3
Når nu du har lavet sådan en god og funktionel side er det da en skam du ikke har nogen DTD på siden så du også kunne valider siden.

Der ser også ud som om der er indsat noget der er kopieret fra word og som stadig har alt dennes formatering, indsæt det i notepad inden du indsætter det på din side og brug en fast formatering i dit css.

Så udseendet holder, men koden bag er ikke helt god :)
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.ferie-plan.dk%2F%3Fid%3D144522