Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 12:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg det hele af et program

Jeg har afinstalleret mit software til mit digitalkamera. Men nu kan jeg ikke installere det igen. Måske ligger der noget som ikke er blevet fjernet. Hvordan får jeg det sidste væk.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det.
06. september 2008 - 12:56 #1
Hvilket program ?

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 13:59 #2
Det er HP Image Zone 4.5 for Windows. Når jeg sætter CDen i kommer startvinduet ikke  op så jeg kan installere. Hvis jeg går ind på selve CDen kan jeg heller ikke installere.
Jeg har forsøgt ccleaner. Det hjælper ikke.
Når jeg kører en søgning på HP får jeg en hel masse op. Når jeg forsøger at slette det skriver den "Det er ikke muligt at slette fil: Kildefilen eller disken kan ikke læses"
Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 14:08 #3
Når jeg trykker register skriver den det her:
Filen C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqcxm08.dll er henviset som en delt DLL og findes ikke. Disse er ofte efterladt af afinstallerede software.

Løsning: Slet registreringsværdien.

Hvordan gør jeg det.
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 16:32 #4
start,kør,skriv regedit,vælg rediger vælg søg, skriv filen og når du så har fundet den
vælg højreklik og slet. dette er xp i vista skal du start, programmer,tilbehør
og vælge kør
Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 17:05 #5
Der var 2 filer da jeg fandt siden. Jeg slettede den der stod HP ved.
HP filen blev ikke slettet helt. Nu står der "Standard reg SZ (værdien er ikke defineret)" Og hvis jeg prøver igen står der "Ikke al
Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 17:07 #6
Der var 2 filer da jeg fandt siden. Jeg slettede den der stod HP ved.
HP filen blev ikke slettet helt. Nu står der "Standard reg SZ (værdien er ikke defineret)" Og hvis jeg prøver igen står der "Ikke alle angivne værdier kan slettes"
Jeg kan stadig heller ikke slette alle de HP ting jeg finder ved søg.
Hvad gør jeg?
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 17:39 #7
her er et program der rettet i registgreringsdatabasendatabasen+ flere andre ting

advanced windowscare personal. det er på dansk hvis du vælger det til slut.

du skal selv opdatere det i funktioner/opdater i højre øverste hjørne.

det kan meget mere end det du efterspørger

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 17:41 #8
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. september 2008 - 17:42 #9
denne beskrivelse er lavet af treatmenice.
Avatar billede rosa Nybegynder
06. september 2008 - 19:35 #10
Jeg har kørt det der awc program og det har rettet og repareret osv. Men der er stadig en masse HP-filer når jeg går ind og søger på HP. Og Hp-CDen starter stadig ikke op når jeg putter den i computeren.
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. september 2008 - 09:35 #11
ved søgningen af hpfilerne må du forsøge at slette hver enkelt fil.
måske vil du blive nægtet adgang til nogle af dem men det er som regel skrive-
beskyttelse der skal slås fra og somme tider er der nogle der skal slettes før dem der er beskyttede. hvis ikke det lykkes må vende tilbage.
Avatar billede rosa Nybegynder
07. september 2008 - 19:36 #12
Tak for hjælpen. Jeg har fået slettet filerne på den måde du beskriver. Og jeg har fået installeret mit fotoprogram igen. Men jeg har stadig mistanke til at programmet ikke er som det skal være. Jeg vil prøve at installere det på en anden computer og se om der stadig er problemer med billederne. Men sæt lige ind så jeg kan acceptere svar. For jeg har sådan set løst mit første problem.
Avatar billede reinelt Nybegynder
08. september 2008 - 09:53 #13
svar og jeg håber du får helm med det.