Avatar billede soenderskov Seniormester
03. september 2008 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn messenger stopper med og virke i vista?

hej windows live messenger stopper med at virke efter noget tid måske et par timer det har stået inaktiv ved siden af uret hvor den ikke er logget på. så kan jeg hverken åbne det eller lukke det andet end og afslutte det i proceser og afslutte dens proces i joblisten... så forsvinder ikonet og jeg kan atter åbne messenger og bruge det... det mærklige er at dette ikke sker hvis man logger på messenger når windows starter.. den gør det kun hvis man venter noget tid...
Avatar billede moddi100 Seniormester
03. september 2008 - 20:29 #1
Jeg har også problemer med messenger, også vista. Mit holder bare op med at virke. Stopper som regel efter 5 min efter log on. Tror bare ikke deres vista version er så fejlfri, som de giver udtryk for.

Har desværre ikke noget fornuftigt svar på din spm...
Avatar billede soenderskov Seniormester
04. september 2008 - 19:09 #2
nogen andre?
Avatar billede soenderskov Seniormester
11. september 2008 - 16:33 #3
lukker her da jeg ikke har fået løst mit problem:-)