Avatar billede toffey Nybegynder
01. september 2008 - 22:02 Der er 9 kommentarer

ferieplanlægning

besøg denne side og fortæl hvad I syntes

http://www.ferie-plan.dk
01. september 2008 - 22:47 #1
PS:

Hedder den
* ferie-plan
eller
* ferie-planen

???
Avatar billede toffey Nybegynder
01. september 2008 - 22:58 #2
kært barn har mange navne :) hedder begge
02. september 2008 - 06:45 #3
Jeg er jo "ordkløver" *S*
Føj til favoriter + hovedet siger
* Ferie-Planen
Logo mm siger
* Ferie-Plan
Avatar billede toffey Nybegynder
02. september 2008 - 11:32 #4
du har helt ret og systemet hedder Ferie-Plan, men begge domæne navne er i brug for at undgå tvivl :o)
Avatar billede cyfer Nybegynder
04. september 2008 - 21:21 #5
Der er da netop grund til tvivl når man går ind på en side der hedder Ferie-Plan, ser et logo hvorpå der står Ferie-Plan, men så læser i titlen på browseren at der står Ferie-Planen ;)

Bortset fra det så synes jeg det ser ud som en god ide. Ved ikke om behovet er der, måske til mindre og mellemstore virksomheder? Men som sagt så god ide. Ser også ok proff ud. Thumps up herfra :)
Avatar billede toffey Nybegynder
04. september 2008 - 22:31 #6
cyfer, tak for god info. det som der ikke skal være tvivl om er at systemet hedder ferie-plan, men i browseren kan skrive ferie-plan eller ferie-planen. Jeg kan godt forstå Jeres synspunkt, men det er jo bare et navn :) har I ikke mod på at oprette Jer i systemet?
Avatar billede cyfer Nybegynder
05. september 2008 - 00:36 #7
Synes ikke det "bare er et navn". Det er dit brand vi snakker om her og det er vigtigt at der er konsensus. Du må gøre op med dig selv om du vil kalde det for ferie-plan eller ferie-planen. Det er fint nok at sikre sig domæner der ligner som så viderstiller til det rigtige domæne som fx viderstilling fra ferie-planen.dk til ferie-plan i tilfælde af at folk skriver forkert ind.

Jeg har lige oprettet min virksomhed "cyfer", så skal jeg nok se om jeg får tid til at teste det lidt. Så vender jeg tilbage.
Avatar billede cyfer Nybegynder
05. september 2008 - 00:48 #8
Hmm æv, rimelig fatalt at det ikke kan køre i andet end MSIE.. Sidder på linux med firefox. Må vente til jeg kommer på arbejde i morgen så.
Avatar billede toffey Nybegynder
05. september 2008 - 09:10 #9
ok, jeg kan se hvor du vil hen :) og jeg kan sagtens se det, nu hvor det er skåret ud i pap. Det skal der gøres noget ved. Ja indtil videre er det kun MSIE som er understøttet, men i nærmere fremtid vil Firefox også være understøttet. Ser frem til at høre hvad du syntes