Avatar billede kimviby Nybegynder
28. august 2008 - 21:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning

Hvor længe kan en strømforsyning holde ?
Forligger der nogle undersøge om det ?

Hilsen Kim
Avatar billede japping Nybegynder
28. august 2008 - 21:35 #1
En strømforsyning kan konstrueres på mange måder og dimensioners forskelligt. Derfor oplever vi at strømforsyninger holder fra 1-2 år og op til 50-100 år.

Der er derfor ikke noget entydigt svar på dit spørgsmål.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
29. august 2008 - 21:24 #2
Den holder til garantien er udløbet.
Avatar billede haverslev Novice
29. august 2008 - 23:11 #3
Kan ikke gives noget egengyldigt svar på, men kvalitets psu behøver nødvndigvis ikke at holde bedere end bambus psu`ere
Avatar billede superanden Nybegynder
06. september 2008 - 14:19 #4
En strømforsygning til hvad.?

En pc strømforsygning som er spidsbelastet af en eller anden lille 15årig gamer holder måske ikke mere end end 2-5år. Men har du nogen siden været ude for at strømforsygningen til din mobil er gået i stykker.? Eller hvad med strømforsygningen inde i dit TV.

Og ofte når folk tror deres strømforsygning er gået i stykker så skal den bare have skiftet sikring.

Den hyppigste fejl i en strømforsygning er at der går overgang i den. Dvs. den begynder at lave en meget højfrekvent hyletone. Du lægger ikke mærke til dette på din stationære pc da der er meget larm i forvejen, men f.eks. fladskærmstv eller bærbar computer oplader.