Avatar billede kennijensen Nybegynder
28. august 2008 - 12:16 Der er 1 kommentar

Opstartside i Notes version 8.0.01 skal være en database

Hej

Vi har fået lavet en Notes database, hvor hele vores intranet er i.

Jeg ville ellers gerne have den skal være startside for alle i firmaet og sende den ud som policy. Personen der laver policy mener ikke man kan gøre dette da det er en database og kun ved oversigter. Databasen starter og viser en ramme med indhold.

Kan man virkelig ikke kalde sådan en ramme ?

Jeg håber der er nogle kloge hoveder.
Avatar billede snowball Novice
28. august 2008 - 12:26 #1
Nu ved jeg ikke hvordan det er i version 8 (og når man gør det via en policy), men i version 7 kan man jo lave et "bookmark" og så derefter vælge "Set bookmark as Home Page".

Det virker fint - også med en database.