Avatar billede warezio Nybegynder
28. august 2008 - 10:33 Der er 1 kommentar

Netbank - Java/ASP.NET

Undret mig over nu i noget tid at f.eks Nordea kører et java program i deres netbank, kan man også have brugt noget lavet i asp.net, jeg mener er der en grund til det er lavet i java og ikke c# med asp.net?
Avatar billede sherlock Nybegynder
28. august 2008 - 10:47 #1
Det Java der kører på din netbank er clientside. ASP.NET er en serverside teknologi.

Java er den sikreste clientside ting, som også er til at bruge på størstedelen af kundernes browsere.