Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 10:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Foto på DVD

Er der nogen der ved om der findes mulighed for at gemme digitale fotos, så de kan ses via menuer på DVD på et TV-apparat.
Avatar billede disky Nybegynder
25. juni 2001 - 10:47 #1
ja brug Nero Burning Rom, til at gemme billeder og film på en Video CD
Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 11:02 #2
Tak for svaret disky. Jeg er lidt af en nybegynder på området. Jeg har både brænder og ekstern DVD til mit TV. Er Nero Burning Rom en speciel måde at brænde på? Eller er det et program der anvendes. Min tanke er at anvende mit DVD apparat istedet for et fotoalbum.
Avatar billede disky Nybegynder
25. juni 2001 - 11:03 #3
det er et af de bedste CD brænderprogrammer der findes (jeg synes det er det bedste)

Med det kan du lave et fotoalbum som du kan se på dit TV, du kan også gemme små eller store .mpg film også
Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 11:18 #4
Du har vel ikke tilfældigvis et link til programmet.
Avatar billede disky Nybegynder
25. juni 2001 - 11:21 #5
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. juni 2001 - 11:50 #6
Kan nero håndtere DVD\'er.
Avatar billede disky Nybegynder
25. juni 2001 - 12:16 #7
har du en DVD brænder ?
Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 12:20 #8
O.K. nu skal jeg lige være helt med. Vil det sige at jeg ikke kan brænde alm. CD-rom\'er på min brænder og derefter se mine fotos på DVD-afspilleren.
Skal man have en speciel brænder for at kunne anvende CD\'erne i DVD\'en?
Avatar billede disky Nybegynder
25. juni 2001 - 12:27 #9
nej du brænder alm. videocd\'er med Nero på alm. 74/80 minutters medie.

Og dem smider du i din DVD afspiller, som viser fil og billeder
Avatar billede park Nybegynder
25. juni 2001 - 20:51 #10
Du kan også bruge winoncd 3.8 Gå ind i photo cd.
Det er specielt beregnet til still billeder på en dvd afspiller. Du kan lave menuer og lægge musik i baggrunden, det er ret nemt.
Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 21:18 #11
Tak for hjælpen park. Du har vel ikke et link jeg kan bruge til at finde dette program?
Avatar billede sakki Nybegynder
25. juni 2001 - 21:26 #12
Disky, du har vel ikke nogen anelse om hvilket Nero Burning rom program jeg skal downloade til min brænder. Jeg har en ekstern HP 8210e, USB. Den jeg har fået downloaded (5.5.2.4) vil nemlig ikke lade mig brænde via USB.
Avatar billede park Nybegynder
25. juni 2001 - 21:38 #13
Jeg mener ikke at der er en demoversion af winoncd 3.8 på nettet, men man kan jo altid søge.
Ang. Nero har jeg hørt at der er begrænsning på demoversionen på 50 billeder, men jeg ved ikke om det passer