Avatar billede peterpeter Seniormester
26. august 2008 - 21:38 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Digitalt Flash katalog

Hej Alle
Jeg vil gerne lave et online katalog, som supermarkederne f.eks. bruger til deres tilbudsaviser, når man skal læse dem på nettet...
Jeg mener, det hedder et digitalt Flash katalog eller er det noget PDF ??

Jeg håber I ved hvad jeg mener ;-)

Spørgsmål:
Findes der et program til at lave disse kataloger, som er gratis ???  Freeware/open source....

Er der nogen der kan hjælpe ??

Fortsat god dag/aften.

Med Venlig Hilsen
Peter
Avatar billede olebole Juniormester
26. august 2008 - 21:42 #1
<ole>

- det ved jeg ikke. Kan du linke til et eksempel?

/mvh
</bole>
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. august 2008 - 21:44 #2
Det er vel noget ala dette du er på jagt efter, blot gratis: http://www.adobe.com/products/flashpaper/
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. august 2008 - 21:44 #3
Er det noget ala sådan et resultat: http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1266&a=1 du søger ?
Avatar billede peterpeter Seniormester
26. august 2008 - 22:02 #4
Kære begge to.
Det er fuldstændigt korrekt.... (Kunne ikke lige få Flashpaper til at starte, men ZMAGS linket er helt korrekt ;-)

Ole og Jakob - Kan I hjælpe ?? - Det håber jeg, nu da jeg har "fat" på to af de kendte eksperter her på siden.... (for en bruger som mig, så er i kendte....;-)

Kan I hjælpe ?

Fortsat god aften.

/Peter
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. august 2008 - 22:17 #5
Avatar billede flintstone Novice
27. august 2008 - 09:16 #6
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2008 - 17:41 #7
Hvis det er et katalog, vil man vel gerne have, varer og priser kan findes via søgemaskiner (det er trods alt dér 80-90% af trafikken til et site kommer fra). Det er ofte meget besværligt at sørge for, når man bruger Flash. Google kan således ikke åbne en swf-fil og læse dens indhold.

Det betyder nok ikke så meget for Netto og Føtex, men hvis man ikke har så fasttømret et brand, er det måske ikke så god en løsning  ;o)
Avatar billede balzer Nybegynder
02. september 2008 - 18:20 #8
du ligger bare et hav af // ord ind i dit html doc hvor du ligger din flash ind
Avatar billede olebole Juniormester
18. september 2008 - 18:35 #9
Nej, det er ikke nok. Sitet består jo stadig kun af én side - og en masse 'sammenpløret' indhold på én side har du ikke megen gavn af i forhold til Google  ;o)
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. januar 2009 - 12:50 #10
Jakob og Flinytstone - Svarer i lige ???
...så jeg kan afslutte spørgsmål ?
Tak
Avatar billede flintstone Novice
23. januar 2009 - 13:10 #11
....svar....c";)
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. januar 2009 - 13:29 #12
SVar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. januar 2009 - 15:02 #13
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. oktober 2009 - 17:08 #14
Takker for point.