Avatar billede mkelle1 Nybegynder
26. august 2008 - 17:57 Der er 5 kommentarer

De bedste bøger om MySQL

Hej

Jeg har ikke programmeret een linie i de sidste 6 år. Før i tiden var jeg ret skrap til PHP/MySQL, men jeg har brug for en bog der kan bringe mig ajour. Hvad kan i anbefale.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. august 2008 - 19:05 #1
MySQL Cookbook 2ed / Paul DuBois
Avatar billede victor22 Nybegynder
27. august 2008 - 00:27 #2
I Libris.dk findes en del der kan hentes gratis og dermed friske hukommelsen. :-) Resten kommer af sig selv.
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2008 - 00:42 #3
<ole>

Der er sket ret meget med MySQL de seneste 6 år - for ikke at tale om PHP og dets håndtering af MySQL. Derfor er der nok ikke meget at hente hos Libris.

Jeg har tidligere selv haft stor glæde af bøger fra O'Reilly, men er ikke opdateret på deres seneste MySQL udgivelser  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
27. august 2008 - 02:14 #4
Lad mig sige det på denne måde. Jeg har brug for en grundbog, så kan det godt være at meget kommer til mig fordi jeg har arbejdet meget med det tidligere.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2008 - 23:15 #5
Tid at få afsluttet her ?